Denim-brändi Diesel on viimeistellyt konseptimyymälänsä amerikkalaisessa metropolissa ainutlaatuisella julkisivulla.
New Yorkissa Diesel-konseptimyymälän julkisivu, ei ikkunat, kiinnittää ohikulkijoiden huomion. Kolmiulotteinen kolmioaihe kietoutuu myymälän ympärille, saaden perustan erottumaan ympäröivistä lasijulkisivuista.
Tämä epätavallinen kuvio on saanut inspiraationsa denimmerkin tuotteista löytyvästä V-muotoisesta tikkauksesta. Japanilainen suunnittelutoimisto Wonderwallin Masamichi Katayama suunnitteli kuvion.
RECKLI toimitti kaksikomponenttista muovista PUR-elastomeeriä A45 joustavien muottivuorausten valmistamiseen, joita käytettiin ainutlaatuisen kuvion soveltamiseen betonijulkisivuun. Esivalmistetut betonielementit tuotti italialainen Archiform-yritys.