HOM-huonekaluryhmän lippulaivamyymälä yhdistää luonnollisen ilmeen ja mielikuvituksellisen kuosisuunnittelun julkisivussa – molemmat toteutettiin käyttämällä muottipintoja.

HOM Furniture on yksi suurimmista huonekaluryhmistä Yhdysvaltojen keskiosassa. Uusi lippulaivamyymälä Bloomingtonissa yhdistää ryhmän kolme brändiä, HOM Furniture, Gabberts ja Dock 86, saman katon alle. Arch Net USA vastasi suunnittelusta. Toimisto erikoistuu tavaratalojen ja kaupallisten rakennusten suunnitteluun ja toteutukseen, ja se suunnitteli 19 000 neliömetrin suuruisen rakennuksen.

Esivalmistetut elementit julkisivua varten tuotti Wells Concrete, joka valmisti yli 5 500 neliömetriä näkyvää betonia. US Formliner, RECKLI-tytäryhtiö, toimitti kaksi muottia RECKLI SELECT -sarjasta, jotka räätälöitiin asiakkaan toiveiden mukaan: Kivimalli 2/157 Fichtelberg, joka normaalisti on jatkuva kivimalli, jossa on lievää epätasaisuutta, varustettiin vaakasuorilla ja pystysuorilla saumoilla US Formlinerin toimesta. Tämä antaa julkisivulle vaikutelman, että kivenpalaset on asennettu rakennuksen alapintaan.

Julkisivun yläosa oli koristeltu 2/49 Saale -kuviolla, joka on mielikuvituksellinen kuvio, jossa on vaakasuorasti järjestettyjä erikokoisia varsia. Tässä US Formliner sääti kuviopinnan syvyyden ja mittakaavan arkkitehtien toiveiden mukaan. US Formliner toimitti noin 195 neliömetriä muottipintoja sekä lisämuottiosia ikkunoiden ja ovien aukkoihin.