Joka vuosi Celler Werktag -tapahtumassa jaetaan "rakennusalan Oscarit" innovatiivisimmille tuotteille ja markkinointikampanjoille. RECKLI sai illan päätteeksi kolme palkintoa mukaansa.

Yksi kulta ja kaksi pronssia: RECKLI on erittäin tyytyväinen kolmeen Architects' Darling -palkintoonsa. Tämän vuoden Celler Werktag -palkintojenjakotilaisuudessa korkeatasoinen tuomaristo valitsi RECKLI:n FORMLINER-lehden parhaaksi arkkitehtuuriin keskittyväksi yrityslehdeksi. "Upea yrityslehti, jossa korostuu lehden oma luonne erinomaisesti. Vihdoin CP-lehti, jossa on myös viihdearvoa […] Hyvin tehty, tarinoista paperivalintaan asti", sanoi yksi tuomariston jäsenistä. Muut tuomarit kiittivät kaksikielistä lähestymistapaa, "hyvää sisältölaajuutta" ja erivärisiä sivuja, jotka erottavat raportit tuotesisällöstä ja helpottavat navigointia. "Erittäin korkeatasoinen sisältö, joka on sekä laaja aihepiireiltään että yksityiskohtainen sisällöltään", sekä "nykyaikainen ja hyvin harkittu ulkoasu pienintä yksityiskohtaa myöten", asiantuntijat kehuivat.

RECKLI:n verkkosivusto, joka sai keväällä uuden ulkoasun ja suunnittelun, palkittiin myös pronssilla yrityksen verkkosivukategoriassa. Tuomarit kiittivät "runsasta tietomäärää" ja "valmista muotoilua - hyvä sisältö ja ulkoasun välinen vuorovaikutus". Blogiyhteys inspiraation lähteenä sai myös hyvän vastaanoton, samoin kuin sen korkea käyttäjäarvo: "Erittäin mukava sivusto - selkeä, löydät nopeasti etsimäsi - jopa BIM-tiedot ovat saatavilla."

RECKLI:n Facebook-sivut palkittiin myös pronssilla. Asiantuntijat pitivät sivun viestinnän ja yritysuutisten yhdistelmästä sekä esitellyistä arkkitehtonisista esimerkeistä. "Yksinkertaisesti hyvin toteutettu, ammattimainen Facebook-sivu, jossa on hyvin kirjoitettuja, sujuvia tekstejä, jotka sopivat hyvin kyseiseen mediaan ilman turhaa mielistelyä."

Tuomaristo koostui 19 arkkitehtuurin asiantuntijasta, ja sitä johti Saksan arkkitehtiliiton (Bund Deutscher Architekten) pääjohtaja Dr. Thomas Welter. Jäsenet valitsivat menestyksekkäimmät tuotteet seitsemässä markkinointikategoriassa. Tuomaristoon kuuluivat myös Axel Bienhaus, Albert Speer & Partnerin toimitusjohtaja, professori Wilbert Riehl Kasselin yliopistosta, Nickl & Partner Architekten -yrityksen hallituksen jäsen Christian Maeder sekä viestintäalan asiantuntijat kuten Brand Architecture Instituten toimitusjohtaja Daniele Kupetz ja diemedia-yrityksen toimitusjohtaja Hans Schneider.

Architects' Darling -palkinnot aloitteensa teki Heinze, ja niitä on jaettu joka vuosi Celler Werktag -tapahtumassa vuodesta 2011 lähtien. Innovatiivisimmat tuotteet 24 kategoriassa valitaan maan laajimman arkkitehtikyselyn perusteella. Tuomaristo arvioi myös menestyksekkäimmät projektit seitsemässä markkinointikategoriassa.

RECKLI:n FORMLINER-lehden toinen numero julkaistiin vuonna 2016. FORMLINER raportoi arkkitehtonisista kohokohdista kuten Kattowitzin akustisesti erinomaisesta konserttisalista ja Melbournen taiteellisesta julkisivusta. Lisäksi lehti käsittelee digitaalista rakentamista, kaupungin suunnittelua Berliinissä sekä innovaatioita betonirakentamisessa ja RECKLI:n uusimpia kehityksiä.